teaser.jpg teaser.jpg

24 finał Orkiestry ze znaczkiem Poczty Polskiej

5 stycznia 2016 roku Poczta Polska wprowadziła do obiegu kolejny znaczek upamiętniający Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To już siódmy znaczek pocztowy dedykowany tej akcji.

Na znaczku przedstawiono rysunek kolorowego balonu, który symbolizuje jedno z haseł 24. Finału WOŚP: „Mierzymy wysoko”. Dodatkowo w oprawie arkusza 6-znaczkowego umieszczono napisy "Pediatria" oraz "Godna opieka ludzi w podeszłym wieku", którym poświęcony jest tegoroczny 24. Finał WOŚP. Znaczek ma kształt serca, kojarzącego się z Fundacją od początków jej działalności.

W niedzielę 10 stycznia 2016 roku odbędzie się 24. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pieniądze ze zbiórki publicznej zostaną przeznaczone na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów wyspecjalizowanych w takich dziedzinach jak: pediatria, onkologia, kardiochirurgia, pulmonologia oraz reumatologia, a także na wsparcie oddziałów geriatrycznych, do zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.

Załączniki

arkusik _24. Finał WOŚP.jpg

arkusik _24. Finał WOŚP.jpg

jpg 44,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.