Projekt bez nazwy(3) Projekt bez nazwy(3)

Poczta Polska: modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

Mieszkańcy Katowic mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w zmodernizowanej placówce pocztowej przy ul. Obrońców Westerplatte 17. Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – to tylko niektóre atuty placówki.

Jednym z priorytetów Spółki jest zapewnienie klientom dostępu do swojej sieci w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. W trosce o wygodę i efektywność świadczonych usług, Spółka zdecydowała się na modernizację swojego obiektu w Katowicach przy ul. Obrońców Westerplatte 17. Modernizacja  objęła salę obsługi klientów oraz elewację placówki.

Konsekwentnie realizujemy założenia naszej Strategii, dlatego rozwijamy sieć placówek pocztowych w perspektywicznych, wielkomiejskich lokalizacjach. Zwiększamy w ten sposób rentowność naszych oddziałów. W placówkach na terenie rozwijających się osiedli, w tętniących życiem częściach aglomeracji, klienci szybko i blisko mogą skorzystać z szerokiego wachlarza naszych usług. Placówki pocztowe są również sukcesywnie modernizowane, czego beneficjentami stają się nie tylko klienci, ale również sami pocztowcy – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Zmodernizowana placówka w Katowicach została zaprojektowana w nowoczesnej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Ponadto w placówce znajduje się stanowisko obsługi klientów masowych oraz stanowisko finansowe.

Oddajemy klientom do dyspozycji zmodernizowaną placówkę pocztową w dzielnicy Szopienice. Cieszę się, że nasi klienci będą korzystać z funkcjonalnej i komfortowej sali obsługi w nowej i przyjaznej aranżacji  oraz części handlowej. Nowoczesna placówka z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym – podkreśla Klaudiusz Hercig, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Katowicach.

Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 10.00–18.00, a w soboty w godz. 10.00–13.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Klienci mogą skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie.

Na terenie Katowic funkcjonuje ponad 50 placówek pocztowych, zaś w całym województwie śląskim jest ich ponad 640. 

Załączniki

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 5,3 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 3,1 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 5,1 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 16,4 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 17,6 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 15,0 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 15,4 MB Pobierz
modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

modernizacja placówki pocztowej w Katowicach

JPG 3,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.