Wczoraj. Dziś. Jutro. Poczta Polska 465 lat razem z Wami! Nowa kampania wizerunkowa.
O Poczcie Polskiej

Wczoraj. Dziś. Jutro. Poczta Polska 465 lat razem z Wami! Nowa kampania wizerunkowa.

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia Firmy. Kampania przypomina o bogatej historii Spółki, zaangażowaniu Pocztowców na rzecz Ojczyzny i Polaków, a także nakreśla główne kierunki rozwoju w najbliższej przyszłości. Działania reklamowe realizowane są poprzez emisje telewizyjne, w kinach, na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych oraz w internecie.

Głównym celem kampanii jest budowanie nowego wizerunku Poczty Polskiej, bazującego jednak na tożsamości i historycznym zaangażowaniu Pocztowców w łączenie ludzi. W nowym spocie narodowy operator ukazany jest przekrojowo, na przestrzeni dziesięcioleci – jako najstarsza instytucja usługowa w Polsce. Jest to niekwestionowany atut, który przekłada się bezpośrednio na benefity racjonalne i emocjonalne. Poczta Polska nie ma pod tym względem konkurencji. Siłą Spółki jest umiejętność adaptacji do nowych czasów i warunków. Nieustannie ewoluuje. Zmienia się i odpowiada na wyzwania oraz potrzeby kolejnych dekad i epok. Niezmienna pozostaje natomiast misja - służba Polsce i Polakom. 

- Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.  Spot reklamowy Spółki to emocjonalna podróż w czasie. Dzięki nowoczesnym technologiom produkcyjnym materiał prezentuje nową jakość w naszej komunikacji. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i kolejne pokolenia Klientów. Nasza opowieść wzrusza, ale i wywołuje uśmiech, unaoczniając, że Poczta Polska zawsze była, jest i będzie blisko Polaków - komentuje Daniel Witowski, dyrektor odpowiedzialny za obszar komunikacji i marketingu w Poczcie Polskiej.

Nowy spot ma za zadanie ocieplenie wizerunku Poczty Polskiej – nadanie jej charakteru instytucji bliskiej ludziom, towarzyszącej Polakom od wieków, wzbudzenie pozytywnych i ciepłych emocji, pokazanie jej trwałości, korzeni, poczucia odpowiedzialności za kraj w trudnych momentach historycznych i wszystkich wartości, które za tym idą. Spot unaocznia ponadto transformację Poczty Polskiej na przestrzeni lat – dostosowanie Spółki do rynkowych oczekiwań i potrzeb.

W kampanii wykorzystano także nowoczesną komunikację w przestrzeni miejskiej. Kreacje będą wyświetlane na spektakularnych, wielkoformatowych ekranach, kurtynach LED, wolnostojących podświetlanych ekranach – zlokalizowanych w najbardziej ruchliwych punktach aglomeracji miejskich, jak również na ekranach LED – na zewnątrz i wewnątrz galerii handlowych, zlokalizowanych w sześciu największych miastach w Polsce: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi i Trójmieście. Reklama emitowana na tych nośnikach ma dynamiczną formę, przez co skutecznie wpływa na zainteresowanie odbiorcy. Wsparciem kampanii są popularne portale i serwisy informacyjne oraz media społecznościowe – Facebook, Instagram, a także reklama Google Ads i search w wyszukiwarce Google.