Poczta Polska Dystrybucja rozwija segment ubezpieczeń i otwiera multiagencje w sieci placówek pocztowych
Usługi i produkty

Poczta Polska Dystrybucja rozwija segment ubezpieczeń i otwiera multiagencje w sieci placówek pocztowych

  • W placówkach Poczty Polskiej rozwijany jest segment sprzedaży ubezpieczeń realizowany za pośrednictwem wyspecjalizowanej Spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej – Poczty Polskiej Dystrybucja (PPD). 
  • Obecnie PPD posiada prawie 200 Punktów Obsługi Klienta (POK). 
  • Rozpoczęto prace związane z uruchomieniem kolejnych 100 multiproduktowych POK. Pierwsze z nich zostały już otwarte w Jaśle (woj. podkarpackie), Bielsku-Białej (woj. śląskie) i Staszowie (woj. świętokrzyskie).

W Punktach Obsługi Klienta osoby zainteresowane zakupem ubezpieczeń otrzymują propozycję ubezpieczenia samochodu, domu, firmy lub życia wiodących zakładów ubezpieczeń. W ofercie dostępne są produkty ubezpieczeniowe takich towarzystw, jak: PZU, Link4, Compensa (Benefia), Allianz, AGRO Ubezpieczenia, Warta (WARTA i HDI), Generali (Generali, Proama, AGRO Generali), ERGO Hestia (ERGO Hestia i MTU), InterRisk, UNIQA, TUnŻ Warta, PTUnŻ, Cardif, Pocztylion-Arka PTE S.A. Dla wygody klientów istnieje również możliwość założenia konta lub uzyskania kredytu gotówkowego w Banku Pocztowym.

- Dzięki partnerstwu z Pocztą Polską, dysponujemy rozległą infrastrukturą i zatrudniamy kompetentnych pracowników. Korzystna oferta w połączeniu z rozległą siecią POK sprawiają, że możemy zbudować znaczący podmiot na rynku ubezpieczeń i jedną z większych sieci multiagencyjnych w Polsce. Dodatkową korzyścią jest możliwość założenia rachunku bankowego czy wzięcia kredytu. Jest to szczególnie ważne w mniejszych miejscowościach, gdzie często nie ma placówek bankowych – mówi Jarosław Kotra, Prezes Zarządu Poczta Polska Dystrybucja S.A.

W najbliższym miesiącu kolejne takie punkty pojawią się w województwie śląskim, warmińsko-mazurskim i świętokrzyskim, rozbudowywana będzie także sieć sprzedaży na Podkarpaciu.

Poczta Polska Dystrybucja funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat, jako multiagencja ubezpieczeniowa oferująca produkty ubezpieczeniowe i bankowe. Punkty sprzedaży PPD mieszczą się w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Spółka ma też rozbudowywaną sieć kilku tysięcy pośredników finansowych. Celem działalności PPD jest przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu społeczeństwa polskiego i upowszechnianie dostępu do usług ubezpieczeniowych i bankowych.