@@include('build/svg-sprite.svg')
Oferta wielkanocna w placówkach pocztowych
Usługi i produkty

Oferta wielkanocna w placówkach pocztowych

Poczta Polska odnotowuje coraz lepsze wyniki w zakresie sprzedaży towarów handlowych. W porównaniu wyników za rok 2022 do 2021, sprzedaż wzrosła o ponad 6%. Spółka odnotowała przede wszystkim wzrost sprzedaży w zakresie m.in. towarów okolicznościowych, herbat, napojów czy kosmetyków.

W Poczcie Polskiej dostępna jest już kolejna oferta sezonowa. Tym razem w placówkach można kupić produkty związane z Wielkanocą – z motywami religijnymi i świeckimi, przydatne do przygotowania i celebracji świąt, a także do wykorzystania przez cały rok. Oferta dostępna jest do 14 kwietnia br.

W asortymencie wielkanocnym dostępne są m.in. pocztówki, kartki i karnety świąteczne. Łącznie to ok. 50 wzorów – religijnych i świeckich – w cenie od 2,3 zł do 13,75 zł. Prócz nich oferowanych jest wiele produktów dekoracyjnych: filcowe koszyczki i zające, ozdobne pisanki, świeczki, poszewki na poduszki, zawieszki, świece, w tym zapachowe i wkłady LED oraz serwetki dekoracyjne (także do koszyczka wielkanocnego), serwety, bieżniki, obrusy. W placówkach można zakupić także artykuły do tworzenia dekoracyjnych pisanek (m.in. koszulki termokurczliwe, owijki, naklejki).

Poczta Polska umożliwia również zakup świątecznych upominków dla najmłodszych oraz artykułów, które pozwolą przybliżyć dzieciom tradycje wielkanocne. Placówki oferują maskotki (misie, zające, kaczki), śmingusówki i pistolety na wodę, ale także pisanki do ozdabiania, naklejki, malowanki, megakolorowanki, kolorowanki wodne, piaskowe obrazki, zdrapywanki, a nawet unikalne 100-elementowe puzzle (Droga Krzyżowa Pana Jezusa i Zmartwychwstanie Pana Jezusa). 

Wraz z ofertą wielkanocną Poczta Polska rozszerza także zakres produktów, które będą dostępne w placówkach nie tylko w najbliższym czasie – książeczki o wielkich Polakach, o emocjach, ekologii i ochronie środowiska oraz książeczki z zagadkami i figurkami. 

Poczta Polska dba o atrakcyjność oferty handlowej dostępnej w placówkach. Uważnie analizujemy co cieszy się zainteresowaniem naszych klientów, pamiętamy też o tradycjach, dlatego na pocztach mamy duży wybór kartek świątecznych. Zależy nam, aby dostępne produkty były atrakcyjne dla różnych grup odbiorców – osób, które przychodzą do nas po książki i poradniki, poszukują upominków okolicznościowych, artykułów piśmienniczych i opakowań na różnego typu przesyłki – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.

Od 3 kwietnia w sieci sprzedaży Poczty Polskiej pojawi się asortyment związany z I Komunią Świętą, a od 17 kwietnia towary patriotyczne związane z 1 i 3 maja.

Poczta Polska odnotowuje coraz lepsze wyniki w zakresie sprzedaży towarów handlowych. W porównaniu rok do roku – 2021 vs. 2022 – sprzedaż wzrosła o ponad 6%. Spółka odnotowała przede wzrost sprzedaży w zakresie m.in. towarów okolicznościowych, herbat, napojów czy kosmetyków.

W 2023 roku Poczta Polska stawia na zwiększenie i rozszerzenie asortymentu handlowego oraz sprzedaż książek. Już teraz w placówkach można kupić nowości, najpopularniejsze tytuły książkowe a także tytuły niszowych wydawnictw oraz szereg pozycji książkowych dla dzieci – kartonówki, książki z obrazkami, bajki, słowniki, a także książeczki edukacyjne, książeczki do uzupełniania i rozwiązywania zadań oraz kolorowanki w różnych formatach.