Baner Pocztex Zabka Baner Pocztex Zabka

Przesyłkę Pocztex można już wysłać w sklepach sieci Żabka

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack rozszerzają współpracę w zakresie obsługi przesyłek. W ramach nowej umowy, podpisanej wiosną tego roku, sukcesywnie podejmowane są kolejne działania, których celem jest wygoda i komfort Klientów - łatwiejsza, szybsza i bardziej kompleksowa obsługa tych, którzy pragną załatwić spektrum spraw podczas jednej wizyty w sklepie. Teraz dzięki owocnej i stale rozwijanej współpracy Klienci Poczty Polskiej zyskali możliwość nadania przesyłek w sieci sklepów Żabka.

Rosnące zainteresowanie klientów indywidualnych zarówno sprzedażą, jak i zakupami online, znalazło odbicie w propozycji rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z siecią Żabka. Celem rozwijanej kooperacji jest zaoferowanie możliwie jak najszerszego wachlarza usług, z których może skorzystać klient sklepu, podczas swojej wizyty. Wcześniej w kwietniu br. klienci sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w punktach sieci Żabka. Od 9 grudnia br. rozszerzyliśmy tę możliwość dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę. Dzięki rozszerzeniu współpracy Poczta Polska zyskuje 8 900 nowych punktów nadań przesyłek.

Warto podkreślić, że ze względu na dogodne godziny otwarcia, w sklepach Żabka paczki można nadać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.

– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę, dlatego kładziemy szczególny nacisk na rozwój punktów odbioru przesyłek Pocztex PUNKT. Sieć Żabka to dla nas bardzo ważny partner. Bliskość tych sklepów oraz szeroki wachlarz oferowanych produktów i usług znalazł uznanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką Klienci nie tylko będą mogli odebrać paczkę, ale także ją nadać. Blisko i po drodze  – zaznacza Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw: do wyboru trzy metody dostawy - Pocztex PUNKT (dostawa do szerokiej sieci punktów odbioru – własnych i partnerskich), Pocztex AUTOMAT (dostawa do automatów paczkowych na terenie całego kraju) i Pocztex KURIER (doręczenie pod wskazany adres).

Klienci coraz częściej wybierają opcję odbioru w Żabce ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, które gwarantuje Poczta Polska, jak i na wygodę oraz bliskość sklepów. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią Żabka, paczkę można nie tylko odebrać, ale teraz także nadać przy okazji codziennych zakupów, w drodze do domu lub do pracy. Opcja odbioru i nadania w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.

Umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką zakłada dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Jednym z już wprowadzonych udogodnień jest także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.

Dogodne lokalizacje oraz elastyczne godziny otwarcia sklepów Żabka czynią tę sieć najczęściej wybieranym miejscem odbioru przesyłek w kanale dostaw Pocztex PUNKT. Z perspektywy Klientów to właśnie te czynniki odgrywają główną rolę przy wyborze miejsca odbioru przesyłek.

 

Załączniki

Baner Pocztex Zabka

Baner Pocztex Zabka

jpg 99,1 kB Pobierz
PocztaPolska POCZTEX

PocztaPolska POCZTEX

jpg 14,0 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.