Poczta ochrania PKP Poczta ochrania PKP

Poczta Polska ochrania PKP Intercity

Centrum Poczta Polska Ochrona (CPPO), wyspecjalizowana komórka Poczty Polskiej wygrała przetarg na „Świadczenie usługi ochrony fizycznej wskazanych stacji postojowych i nieruchomości „PKP Intercity” S.A.

Rozpoczęcie współpracy Poczty Polskiej z PKP Intercity nastąpiło 1 lutego 2022 roku w części działań, które obejmował przetarg. Umowa na pełną obsługę klienta będzie obowiązywała przez 12 miesięcy .

- Przetarg składał się z czterech części i nasza oferta została wybrana we wszystkich czterech postępowaniach. Naszym zadaniem będzie ochrona terenu i składów na 32 stacjach postojowych PKP Intercity – mówi Robert Dołęga Dyrektor CPPO.

- Dla Centrum Poczta Polska Ochrona ostatnie przetargi stanowią bardzo ważny element realizacji przyjętej strategii. Wejście w ten segment rynku i pozyskanie takiej firmy jak PKP Intercity, pokazuje naszym konkurentom, że możemy stać się w najbliższej przyszłości znaczącą firmą na rynku ochrony – powiedział  Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej.

Centrum Poczta Polska Ochrona zgodnie z przyjęta strategią działania, koncentruje się na rozwijaniu oferty w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. Usługi, jakie oferuje Centrum Poczta Polska Ochrona, skierowane są zarówno do dużych, jak i mniejszych podmiotów gospodarczych, wymagających specjalistycznych uprawnień i wyspecjalizowanej kadry.  

W związku ze stale zwiększającą się liczbą klientów, Centrum Poczta Polska Ochrona prowadzi nabór na stanowiska związane z zapewnieniem bezpieczeństwa osobom  i mieniu. Zachęcamy do zapoznania się z ofertami pracy na stronie Poczty Polskiej.

Załączniki

Poczta ochrania PKP

Poczta ochrania PKP

png 1,0 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.