Nowoczesna placówka w Kędzierzynie-Koźlu już otwarta dla klientów
Nowe placówki

Nowoczesna placówka w Kędzierzynie-Koźlu już otwarta dla klientów

Mieszkańcy Kędzierzyna-Koźla (woj. opolskie) mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej, przeniesionej do nowej lokalizacji. Urząd Pocztowy Kędzierzyn-Koźle 2, mieszczący się od teraz przy ul. Wyspiańskiego 49, właśnie zainaugurował swoją działalność.   

Jednym z priorytetów Spółki jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Dotychczasowy lokal Poczty, umiejscowiony przy ul. Dworcowej 1C, nie zapewniał komfortowych warunków pracy i obsługi klientów. W trosce o wygodę i efektywność świadczonych na miejscu usług, Spółka zdecydowała się na przeniesienie swojej placówki. Dzięki tej decyzji Klienci zyskali dostęp do trzykrotnie większej, klimatyzowanej  sali, a także dodatkowe okienko. 

Nowa placówka usytuowana jest bezpośrednio przy drodze wojewódzkiej, z dogodnym zjazdem z obwodnicy miasta, w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej.  Zmotoryzowani klienci i pracownicy mogą skorzystać z dedykowanego parkingu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się punkty usługowe, handlowe oraz osiedle mieszkaniowe.  

 – Poczta Polska stale obserwuje i analizuje trendy rynkowe, żeby maksymalizować rentowność świadczonych usług. Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży. Ponadto stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.   

Placówka w Kędzierzynie-Koźlu została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, przy których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz samoobsługową strefę handlową. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście równe z poziomem chodnika.  

– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w Kędzierzynie-Koźlu. Dzięki zmianie lokalizacji wprowadziliśmy dodatkowe udogodnienia dla osób korzystających z naszej oferty. Cieszę się, że nasi klienci będą mogli korzystać z o wiele większej komfortowej sali obsługi zaprojektowanej w nowej i przyjaznej aranżacji oraz z udogodnień dla osób niepełnosprawnych  – podkreśla Elżbieta Lipińska, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Opolu.  

Nowa Placówka jest czynna w godz. 9.00 do 20.00 w czwartki oraz od 9.00 do 17.00 w pozostałe dni robocze tygodnia. Klienci mogą m.in.: wysłać kartki, listy, paczki czy skorzystać z usług finansowych – realizując wpłaty i wypłaty. Goście placówki mają także dostęp do oferty Banku Pocztowego, w tym do m.in. zaciągnięcia kredytu i zakupu ubezpieczenia. Z kolei w samoobsługowej strefie handlu klienci mogą zakupić cieszące się popularnością i przydatne produkty, takie jak: kartki, karnety, koperty, opakowania, prasę, książki, artykuły biurowe, a także upominki czy słodycze.  

Urząd Pocztowy Kędzierzyn-Koźle 2 obsługuje klientów umownych z terenu miasta i okolicznych powiatów, a także pełni rolę logistycznego punktu przeładunkowego dla pobliskich placówek pocztowych. Placówka realizuje także obsługę przesyłek KEP (kurierskich, ekspresowych, paczkowych) na terenie Kędzierzyna-Koźla.

Obecnie na terenie ponad 60-tysięcznego miasta Kędzierzyn–Koźle funkcjonuje ponad 10 placówek pocztowych, zaś w całym opolskim Regionie Sieci klienci mają do dyspozycji blisko 200 placówek pocztowych.