Poczta Polska _ w placówce pocztowej Poczta Polska _ w placówce pocztowej

Poczta Polska: nietrafione prezenty można zwrócić za darmo

Polacy coraz więcej kupują w internecie i coraz częściej korzystają z możliwości zwrócenia zakupów do e-sklepu. W ciągu jedenastu miesięcy tego roku liczba e-zwrotów realizowanych przez Pocztę Polską wzrosła o 92% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego stopniowo staje się standardem zakupowym.

W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient z reguły ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką czynność i w jakim terminie należy jej dokonać. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce „kupione” na koncie klienta. Wystarczy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do jednej z ponad 4300 placówek pocztowych (nie dotyczy Agencji Pocztowych).

W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom:

  • zawsze bezpłatny zwrot - po wypełnieniu formularza kupujący otrzymuje gotowy list przewozowy na skrzynkę e-mailową;
  • bezpłatny zwrot - na podstawie zgłoszenia od kupującego, sklep każdorazowo podejmuje decyzję o udzieleniu zgody na bezpłatny zwrot;
  • zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Warunki zwrotów zależne są od zapisów umowy sprzedawcy z Pocztą Polską. Do dyspozycji klienta chcącego odesłać towar przygotowany jest interaktywny formularz eZwrotów.

Informacje dotyczące e-zwrotów dostępne są na stronie www Poczty Polskiej w zakładce Paczki listy/Zwroty: http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/zwroty/ .

Informacje dotyczące e-zwrotów dla sprzedawców znajdują się na stronie www Poczty Polskiej w zakładce: Biznes/Wysyłka towarów/Zwroty: http://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/zwroty/.

 

Załączniki

Poczta Polska _ w placówce pocztowej

Poczta Polska _ w placówce pocztowej

jpg 2,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.