Sortownia_ Poczta Polska  Sortownia_ Poczta Polska

Poczta Polska: co piątą paczkę klienci odbierają w sieci Odbiór w PUNKCIE

W grudniu 2018 r. klienci Poczty Polskiej korzystali z usługi Odbiór w PUNKCIE dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.

Sieć click&collect Poczty Polskiej, zgodnie z zapowiedziami, powiększyła się do 11 tys. punktów i obejmuje placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka/Freshmarket, oraz kioski i saloniki Ruchu. To największa tego typu sieć w całej Polsce. Dzięki niej klienci Poczty Polskiej mają możliwość odebrania swojej przesyłki w wybranym przez siebie miejscu o dogodnej dla siebie porze. Dostępność punktów sprawia, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy odbierania zakupów internetowych.

W roku 2018 było ich o prawie 60% więcej niż w roku 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej  150%.

Dynamiczny wzrost liczby przesyłek zamawianych do punktów odbioru potwierdza, że przyjęta przez Pocztę strategia jest zgodna z oczekiwaniami klientów. Polacy cenią sobie wygodę zakupów i możliwość ich odebrania tam gdzie jest to najbardziej wygodne. Usługa Odbiór w PUNKCIE spełnia te oczekiwania, dlatego w najbliższych miesiącach Poczta Polska rozwinie sieć o kolejne kilkaset punktów.

Usługa odbioru paczki w punkcie jest bardzo prosta. Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu. SMS lub email zawiera numer paczki oraz adres i kod odbioru. Na odebranie przesyłki klient ma 7 dni od chwili otrzymania powiadomienia. Oprócz tego, od chwili nadania aż do doręczenia paczki do wybranego punktu odbioru istnieje możliwość śledzenia przesyłki.

Sieć Odbiór w PUNKCIE to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej. To klient decyduje gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę. Ma to szczególne znaczenie dla kupujących w e-sklepach, którzy większość dnia przebywają poza miejscem zamieszkania.

Załączniki

Sortownia_ Poczta Polska

Sortownia_ Poczta Polska

jpg 1,6 MB Pobierz
Paczki_ Poczta Polska (1).jpg

Paczki_ Poczta Polska (1).jpg

jpg 1,5 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.