teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska na stacjach paliw ORLEN: wszystkie oferty kuriersko-paczkowe Poczty już dostępne

Poczta Polska rozszerza współpracę z operatorem Stacja z Paczką na odbiór przesyłek na stacjach paliw PKN ORLEN. Dla odbiorców oznacza to dostęp do przesyłek 7 dni w tygodniu oraz możliwość doręczenia nawet w 24 godziny od nadania.

Od 19 października każdy klient Poczty Polskiej będzie mógł nadawać przesyłki kurierskie: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48 standard oraz paczkowe: PACZKA24, PACZKA48 z opcją ich odbioru na blisko 1 000 stacjach paliw ORLEN w całym kraju, czynnych 7 dni w tygodniu, w przeważającej większości 24 godziny na dobę. Z usługi z opcją odbioru na stacjach ORLEN korzystają klienci biznesowi Poczty Polskiej, którzy wysyłają paczki za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca bezpośrednio w placówkach pocztowych.

W pierwszym etapie współpracy, od kwietnia 2015 roku udostępniona została możliwość odbioru na stacjach paliw PKN ORLEN przesyłek Pocztex Kurier 48. Zgodnie z planowanym rozwojem sieci punktów odbioru, obecnie Poczta Polska zwiększa funkcjonalność rozwiązania włączając usługi paczkowe i kolejny serwis kurierski.

– Współpraca Poczty Polskiej i operatora Stacji z Paczką zapewniła unikatowy – w skali kraju i jednocześnie w Europie Środkowo-Wschodniej – system odbioru przesyłek, szczególnie w odniesieniu do branży e-commerce – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Zarządzający Sprzedażą w Pionie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej.

Dzięki umowie z Dazumi, operatorem Stacji z Paczką, Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru przesyłek o blisko 1 000 dodatkowych lokalizacji na stacjach paliw PKN ORLEN. W sumie, obecnie sieć Poczty Polskiej w opcji „odbiór w punkcie” obejmuje łącznie ponad 5 100 punktów (placówki Poczty Polskiej i stacje paliw PKN ORLEN), spośród których niemal 20% stanowią punkty całodobowe.
Usługi paczkowo-kurierskie Poczty Polskiej z opcją odbiór w punkcie z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów. Liczba tak odbieranych przesyłek wzrosła od 2013 roku o blisko 500 procent.

Więcej: Odbiór w punkcie Poczta Polska

Załączniki

Paczki.jpg

Paczki.jpg

jpg 8,1 MB Pobierz
Poczta Polska_paczki.jpg

Poczta Polska_paczki.jpg

jpg 246,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.