teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska z pakietami dla e-commerce: cena 3,6 zł za sztukę z opakowaniem i polisą

Poczta Polska ruszyła od września z nową ofertą dla Allegrowiczów i wszystkich sprzedających towary przez internet. Dzięki specjalnym pakietom, jednostkowa cena przesyłki spada poniżej 3,6 zł. Cena zawiera w sobie opakowanie. Przesyłka jest traktowana także jako wartościowa do 100 zł.

Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl. Poczta Polska doręczy pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta. Nowa oferta ma wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce.

Cztery pakiety dla klientów e-commerce:

Pakiet POLECONY eCommerce 5 - 19,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 10 - 38,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 15 - 56,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 20 - 71,99 zł netto.


Zgodnie z naszą strategią do 2020 roku, głównym obszarem wzrostu firmy będą paczki, przesyłki kurierskie i cały łańcuch wartości dla eCommerce. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż.

Co zawiera pakiet

W ramach pakietu POLECONEGO, klienci otrzymują odpowiednią liczbę opakowań firmowych (5, 10 15 lub 20) oraz możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg z gwarantowanym terminem doręczenia do 3 dni roboczych (D+3). Opakowanie firmowe może pomieścić małe przedmioty, takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki. Wymiar opakowania: szerokość 210 mm x długość 300 mm x grubość 50 mm.

Elektroniczna odprawa

Dużym udogodnieniem zarówno dla sprzedających, jak i kupujących jest aplikacja eNadawca. Dzięki niej można zarejestrować przesyłkę, a następnie znacznie szybciej ją nadać.
Pakiety przeznaczone dla Allegrowiczów obejmują przesyłki doręczane w terminie D+3. Dostawa następnego dnia oznacza nadanie przesyłki do godz. 15 i opłacenie priorytetu, który od 1 września 2015 roku kosztuje 2 zł. W nowej ofercie Poczta Polska oferuje także bezpłatny zwrot przesyłki.

W I półroczu 2015 roku Poczta Polska odnotowała łącznie 20 proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe, paczkowe) względem analogicznego okresu 2014 roku, przy równoległym wzroście rynku na poziomie 7 proc.

Załączniki

 flota-016i.jpg

Flota Poczty Polskiej_2.jpg

jpg 1,1 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.