Poczta Polska na kanale YouTube: milion obejrzeń
Poczta Polska udostępnia na swoim oficjalnym kanale na YouTubie ósmy, a tym samym ostatni odcinek serialu reklamowego „Bracia Komersowie”. Od początku kampanii przygody Eugeniusza i Eryka Komersów obejrzano ponad milion razy. Przygody braci to część kampanii promującej działania Spółki dla branży ecommerce.
Bohaterowie filmów, Eryk i Eugeniusz Komersowie, to właściciele sklepu internetowego, którzy dzięki ofercie Grupy Poczty Polskiej rozwijają swój biznes. Rozwiązania oferowane przez Pocztę Polską pomagają sprostać nawet najbardziej zaskakującym życzeniom klientów. Perypetie postaci stanowią element kampanii o usługach dla eCommerce dostępnych dla klientów Poczty na platformie www.ecommerce.poczta-polska.pl.
Jak zdobyć pierwszy milion?
Na oficjalnym kanale Poczty Polskiej na YouTubie widzów zdobywają filmy promujące usługi Grupy Poczty Polskiej, w tym m.in. poradniki jak korzystać z Envelo, wywiady z ekspertami czy video z wizją nowych placówek Poczty. Pocztowy youtube to ponad 50 filmów podzielonych na tematyczne playlisty. Nagrania przedstawiają całe spektrum zmian w Grupie Poczty Polskiej.
Social media Poczty
Stronę korporacyjną Poczty Polskiej na Facebooku obserwuje obecnie blisko 40 tysięcy użytkowników. Na portalu firma prowadzi również stronę „Filatelistyka – Moje Hobby”, gdzie publikuje nowinki filatelistyczne i przedstawia najciekawsze znaczki z kraju i ze świata. Aktualizowane kilka razy dziennie konto Poczty na Twitterze podaje informacje o bieżących wydarzeniach w firmie. Poczta Polska jako profesjonalny pracodawca prezentuje się na LinkedIn. Adresy kanałów mediów społecznościowych Poczty Polskiej:
https://www.facebook.com/pocztapolska
https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby
https://twitter.com/PocztaPolska
https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA
https://www.linkedin.com/company/poczta-polska