Poczta Polska szkoli seniorów w samodzielnym korzystaniu z usług

Z okazji przypadającego 20 października Europejskiego Dnia Seniora, Poczta Polska przygotowała w swoich Strefach Samoobsługowych akcje edukacyjną. Dzięki niej osoby starsze mogą zapoznać się z tym, jak samodzielnie wysłać przesyłkę albo wpłacić i wypłacić pieniądze.

W dniach 21-25 października od 8 do 16 w Strefach Samoobsługowych przy placówkach Poczty Polskiej w Warszawie będą dyżurować pracownicy służący pomocą osobom starszym. Mają pomóc seniorom w wykonaniu pierwszego kroku w samodzielnym korzystaniu z usług Poczty Polskiej. Rolą poczty Polskiej jest edukowanie Polaków w zakresie usług pocztowych i finansowych. A szczególnie ważne  jest przeciwdziałanie wykluczeniu osób starszych.

Seniorzy będą mogli nauczyć się jak korzystać z nowoczesnych urządzeń umieszczonych w Strefie Samoobsługowej, dzięki którym można samodzielnie wysłać lub odebrać przesyłkę, sprawdzić cenę usługi na stronie Poczty Polskiej lub wpłacić pieniądze na konto w Banku Pocztowym.

W każdej Strefie Samoobsługowej umieszczone są:

• Kiosk pocztowy – urządzenie do samodzielnego nadawania listów i paczek,
• Listomat – urządzenie do samodzielnego odbioru przesyłek pocztowych,
• Kiosk internetowy - zapewniający dostęp do stron internetowych Poczty Polskiej, Banku Pocztowego i innych podmiotów z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej,
• Bankomat,
• Wpłatomat.

Akcja odbędzie się w Strefach Samoobsługowych, przy następujących placówkach Poczty Polskiej w Warszawie:

• UP Warszawa 12, ul. Kazimierzowska 53/55
• UP Warszawa 44, Pl. Szembeka 1
• UP Warszawa 48, Al. Niepodległości 121/123
• UP warszawa 78, ul. Belgradzka 42
• UP Warszawa 91, u. Myśliborska 102.

Załączniki

SENIOR_PLAKAT.jpg

jpg 1,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.