teaser.jpg teaser.jpg

Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

We wszystkich placówkach Poczty Polskiej można korzystać z usług finansowych oferowanych przez Bank Pocztowy. To dlatego najnowsza telewizyjna reklama Konta Standard Banku Pocztowego dzieję się w nowej placówce Poczty Polskiej.

Akcja najnowszej reklamy Konta Standard Banku Pocztowego rozgrywa się w nowej placówce Poczty Polskiej. W pierwszym ze spotów główny bohater dowiaduje się, że będąc posiadaczem konta w Banku Pocztowym może bezpłatne opłacać rachunki na Poczcie właśnie z Pocztowego Konta Standard. Drugi prezentował będzie możliwość tańszego zakupu leków z użyciem karty Banku Pocztowego przez posiadaczy Konta Nestor.

Reklamy będą prezentowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych w 3 turach, od 15 października do 30 listopada 2013 r.

Poczta Polska w styczniu br. przedstawiła pierwsze placówki działające w nowej kolorystyce i w nowym modelu. Urzeczywistniają one cele, jakie Poczta wyznaczyła sobie w strategii - profesjonalną obsługę, łatwy dostęp do usług i przyjazną atmosferę. Do dziś w nowym modelu działa już 17 placówek, do końca roku będzie ponad 70.

Nowa placówka ma wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci będą mogli tu także otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.

Załączniki

zdjęcie z planu Poczta Polska.jpg

jpg 170,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.