global_600x300.JPG global_600x300.JPG

Poczta Polska: rozszerzenie zasięgu usługi GLOBAL Expres o kolejne kraje

Poczta Polska rozszerza zasięg działania usługi GLOBAL Expres o kolejne kraje. Od 1 czerwca br. klienci Poczty zyskają możliwość nadawania przesyłek także do Japonii, Tajlandii oraz RPA. Usługa będzie dostępna łącznie dla 43 krajów.

GLOBAL Expres to listowa przesyłka nierejestrowana umożliwiająca wysyłanie za granicę korespondencji, dokumentów oraz towarów o masie nieprzekraczającej 2 kg. Usługa wprowadzona została do oferty Poczty Polskiej w 2014 r. Z roku na rok odnotowujemy systematyczny wzrost wolumenu sprzedaży usługi i stopniowo rozszerzamy ilość obsługiwanych państw. Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i do umownych.

Korzyści dla klientów

Największe atuty usługi to atrakcyjna cena i możliwość śledzenia przesyłki za pośrednictwem strony internetowej Poczty Polskiej na całej drodze od momentu nadania, aż po doręczenie adresatowi poza granicami kraju. Dodatkowo nadawca otrzyma informację o doręczeniu przesyłki e-mailem albo SMS-em. Przesyłki GLOBAL Expres mogą być nadawane bezpośrednio do adresata, na skrytkę pocztową albo na poste restante. Jeśli doręczenie przesyłki jest niemożliwe, wróci ona do nadawcy bez pobierania opłaty za zwrot przesyłki.

W 2016 r. klienci Poczty Polskiej skorzystali z przesyłek GLOBAL Expres ponad pół miliona razy. Obecnie przesyłki trafiają najczęściej do odbiorców z USA (25%), Wielkiej Brytanii (17%), Niemiec (10%) i Francji ( 10%).

----

Pełna lista krajów dla których świadczona będzie usługa od 1 czerwca br.: GLOBAL Expres _ Wykaz krajów lub terytoriów oraz przewidywanych terminów realizacji

 

Załączniki

GLOBAL Expres _ Wykaz krajów lub terytoriów oraz przewidywanych terminów realizacji_01.06.2017

GLOBAL Expres _ Wykaz krajów lub terytoriów oraz przewidywanych terminów realizacji_01.06.2017

pdf 132,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.