Ponad 300 artykułów w wielkanocnej ofercie Poczty Polskiej
Usługi i produkty

Ponad 300 artykułów w wielkanocnej ofercie Poczty Polskiej

W placówkach Poczty Polskiej dostępna jest oferta wielkanocna, obejmująca ponad 300 pozycji, w tym m.in. artykuły dekoracyjne, wydawnictwa i kartki świąteczne. Sprzedaż asortymentu wielkanocnego potrwa do 9 kwietnia.

Jeszcze przez około miesiąc w placówkach Poczty Polskiej będzie można zaopatrzyć się w najbardziej poszukiwane artykuły wielkanocne, pomocne w przygotowaniach do świąt. Klienci mają do dyspozycji ponad 300 atrakcyjnych pozycji, z różnych segmentów, m.in.: kartki okolicznościowe, dekoracje, wydawnictwa, ozdoby do tradycyjnych koszyczków wielkanocnych.

W ofercie można znaleźć ponad 50 rodzajów kartek i karnetów dedykowanych Wielkanocy i udostępnionych z myślą o klientach preferujących tradycyjną formę wysyłki życzeń do najbliższych. Szeroka i atrakcyjna, świąteczna stylistyka graficzna, umożliwia wybór najodpowiedniejszej propozycji, zgodnej z indywidualnymi oczekiwaniami. 

W ogólnopolskiej sieci placówek Poczty Polskiej klienci mają do dyspozycji także m.in.: około 40 pozycji wydawniczych, artykuły dekoracyjne, poszukiwane w okresie przedświątecznym materiały zdobnicze do samodzielnego wykonania pisanek i kraszanek, świąteczne słodycze, czy wspomniane ozdoby do koszyczków wielkanocnych.

- Dla najmłodszych odbiorców Poczta Polska udostępnia kolorowanki i tzw. „wydrapywanki” o tematyce wielkanocnej. Ich zadaniem jest pobudzenie kreatywności u dzieci oraz ćwiczenie ich zdolności manualnych - mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Sprzedażowa akcja Wielkanoc 2021 potrwa w placówkach Poczty Polskiej do 9 kwietnia.

Częścią wielkanocnej oferty świątecznej Spółki są także dedykowane wydawnictwa filatelistyczne, na które czekają nie tylko kolekcjonerzy. Seria znaczków obiegowych „Wielkanoc” – eksponująca oraz promująca tradycyjną sztukę ludową w formie prezentacji pisanek i kraszanek z różnych regionów Polski, kopert FDC (Pierwszego Dnia Obiegu) oraz datowników – to ciekawa propozycja dla szerokiego grona odbiorców. W lutym 2021 roku Poczta Polska wyemitowała kolejny znaczek z tej serii. Przedstawiono na nim pisankę podhalańską, a w tle parzenicę, czyli ozdobny ornament hafciarski umieszczany na spodniach góralskich. Na kopercie znajduje się obraz zespołu ludowego „Białodunajcanie” w scenie z lanego poniedziałku, zaś na datowniku – zapinki do koszuli z charakterystycznym motywem ludowym Podhala. Znaczki obiegowe z serii „Wielkanoc” wydane w wielomilionowych nakładach, dostępne są we wszystkich placówkach pocztowych kraju. Do tej pory w tej serii klienci mogli poznać, m.in.: pisanki lipskie, łemkowskie, lubelskie, łowickie czy kaszubskie. 

- Warto przypomnieć, że Poczta Polska udostępnia także możliwość przygotowania i wysyłki e-kartki, w tym również wielkanocnej. Można ją wygenerować poprzez platformę Envelo, korzystając z kreatora kartek online. Dzięki platformie (link https://www.envelo.pl/e-kartka) możliwe jest przygotowanie spersonalizowanej kartki z życzeniami zawierającymi np. zdjęcia lub własne prace wielkanocne, lub też skorzystanie bogatej oferty gotowych szablonów życzeń - podkreśla Justyna Siwek.

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów artykułów wielkanocnych. Poczta Polska, poprzez sieć placówek obejmującą ok. 7 600 urzędów, dociera do szerokiego grona odbiorców. Oferta wielkanocna, tworzona i modyfikowana każdego roku, spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów.