teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska zarejestrowała już ponad 800 tysięcy numerów na kartę

Klienci firm telekomunikacyjnych współpracujących z Pocztą Polską mogą rejestrować numery na kartę w 4600 pocztowych placówkach lub u listonoszy wyposażonych w tablety. Od sierpnia ubiegłego roku Poczta Polska zarejestrowała już ponad 800 tysięcy kart SIM z oferty prepaid.

Poczta Polska od sierpnia ub. roku na mocy umów z operatorami sieci komórkowych rejestruje karty SIM w systemie prepaid w całej sieci własnej, czyli ponad 4600 placówkach pocztowych. Obecnie z usług Poczty Polskiej w tym zakresie korzystają: Orange, nju mobile, Play, T-Mobile, Plus, Plush oraz Virgin. Dodatkowo klienci Orange, Play i T-Mobile mają możliwość rejestracji numeru na kartę u każdego listonosza wyposażonego w tablet.  

– Rejestracja kart prepaid za pośrednictwem Poczty Polskiej to przede wszystkim bezpieczeństwo ochrony danych osobowych i możliwość polegania na sprawdzonej i bezpiecznej firmie z największą liczbą punktów dostępu – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie prepaid kart SIM reguluje wprowadzona 1 lipca 2016 r. ustawa antyterrorystyczna. Akt prawny nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart, zaś właścicieli niezarejestrowanych numerów na kartę będących w użytkowaniu zobowiązuje do dopełnienie formalności do 1 lutego 2017 r. Po tym terminie dla niezarejestrowanych kart wszyscy operatorzy zaprzestaną świadczenia usług.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.