Pakiety dla e-commerce: Poczta Polska obniża ceny drobnych przesyłek

Pakiety dla e-commerce: Poczta Polska obniża ceny drobnych przesyłek

Poczta Polska obniżyła cenę przesyłek pakietowych przeznaczonych głównie dla sklepów internetowych. Wysłanie przesyłki do 1 kg kosztuje tylko 3.40 złotych netto. W cenie zawarte jest opakowanie oraz status „Przesyłki wartościowej do 100 zł”.

Sklepy internetowe, osoby sprzedające na portalach aukcyjnych np. na Allegro mogą korzystać z nowej oferty za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl całodobowo, przez siedem w dni w tygodniu. Poczta Polska doręczy bezpłatnie pakiety z opakowaniami firmowymi w ciągu 2 dni od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.

Poczta Polska obecnie oferuje cztery rodzaje pakietów:

• Pakiet POLECONY eCommerce 5 – 19,99 zł netto za 5 sztuk, cena netto 4,00 zł za sztukę
• Pakiet POLECONY eCommerce 10 – 38,99 zł netto za 10 sztuk, cena netto 3,90 za sztukę
• Pakiet POLECONY eCommerce 20 – 71,99 zł netto za 20 sztuk, cena netto 3,60 za sztukę
• Pakiet POLECONY eCommerce 30 – 101,99 zł netto za 30 sztuk. cena netto 3,40 za sztukę

Co zawiera pakiet

W cenę pakietu wliczona jest odpowiednia ilość opakowań firmowych (5, 10 20 lub 30 sztuk) oraz możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg z terminem doręczenia do 3 dni roboczych. Opakowanie firmowe jest w stanie pomieścić małe przedmioty, takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki. Dla sprzedawców na Allegro Poczta ma również usługę bezpłatnego zwrotu przesyłek dla ich klientów. Bezpłatne zwroty są także w przypadku nie odebrania przesyłki przez adresata.

Konsekwentnie w stronę e-commerce: Poczta liderem rynku

Poczta Polska systematycznie zwiększa swój udział w rynku paczkowym będąc liderem dostaw eCommerce w Polsce. W 2015 roku Poczta zanotowała rekordowe wyniki - 17% wzrost wolumenu nadanych przesyłek, w porównaniu z 2014 r., zdecydowanie przekraczając wzrost całego rynku (12 proc). Szczególnie dynamicznie rozwijał się segment przesyłek kurierskich, których Poczta Polska dostarczyła ponad 40% więcej niż w 2014 roku. Poczta zwiększyła również wolumen przesyłek dla branży eCommerce o 45 proc.