teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska przez internet: paczki dostępne online

Szybko, wygodnie i tanio - tak w skrócie można podsumować najnowszą propozycję Poczty Polskiej. Dostępna na platformie Envelo Neopaczka, to usługa dzięki której można przez internet opłacić nadanie paczki (PACZKA48 i PACZKA24) i samodzielnie przygotować dokumenty nadawcze. Dla właścicieli sklepów internetowych wysyłających każdego miesiąca kilkadziesiąt lub kilkaset paczek nowa usługa ograniczy do minimum czas przygotowywania przesyłek do wysyłki.

Usługa Neopaczka umożliwia zarzadzanie przesyłką (śledzenie, zmiana adresata, pytania i reklamacje) z poziomu skrzynki Envelo. Wśród innych korzyści jakie przygotowała Poczta Poska jest możliwość personalizacji przesyłki poprzez dodanie logotypu firmy na nalepce adresowej oraz bezpłatne ubezpieczenie zawartości na kwotę do 1 000 zł. Usługa jest dostępna pod adresem nadaj-paczke, a jej promocyjna cena do końca roku wynosi 9,99 zł (zamiast 12 zł) za paczkę do 0,5 kg.

- Ciągłe rozszerzanie i ulepszanie usług pocztowych na Platformie Envelo to dla nas priorytet. Doskonale wiemy jak zmieniają się potrzeby i zwyczaje naszych klientów i dlatego chcemy za nimi podążać, a nawet je wyprzedzać. Za pięć lat mniej niż połowa przychodu Poczty będzie pochodziła z tradycyjnych usług pocztowych, zamiast nich intensywnie będzie się rozwijać oferta dla branży e-commerce, komunikacja cyfrowa i usługi finansowe oferowane przez Grupę Poczta Polska - mówi Adam Grzebieluch, Prezes Zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Usługa Neopaczka jest dostępna dla firm z branży e-commerce, które zawarły umowę z operatorem platformy Envelo oraz dla osób prywatnych i prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, posiadających Konto Zaufane na platformie Envelo. Założenie Konta Zaufanego wymaga uwierzytelnienia tożsamości danej osoby, poprzez wizytę w dowolnej placówce pocztowej i jest bezpłatne.

Po podpisaniu umowy lub założeniu Konta Zaufanego, należy zalogować się na platformie Envelo, wybrać opcję „nadaj paczkę” i w kilku krokach przejść przez proces zakupu: wpisanie danych odbiorcy, zdefiniowanie parametrów paczki, takich jak waga, rozmiar, wartość oraz czas doręczenia, wybór placówki w której paczka będzie nadana i płatność on-line. Po opłaceniu paczki i naklejeniu etykiety adresowej, należy udać się do wybranej już placówki ( z ponad 4,5 tys. placówek pocztowych i filii) . Weryfikacja opłaty odbywa się błyskawicznie poprzez zeskanowanie kodu przez pracownika placówki. Po tej czynności klient otrzymuje SMS oraz wiadomość do swojej skrzynki elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia paczki. Cała dalsza obsługa, tj. otrzymanie elektronicznego potwierdzenia nadania, śledzenie statusów czy zmiana adresata odbywa się on-line na platformie Envelo.

Neopaczka to jedna z najnowszych e-usług na platformie Envelo. Flagowe produkty z rodziny Envelo to pocztówka z komputera lub smartfona – neokartka, neoznaczek, czyli znaczek pocztowy do samodzielnego wydruku i neolist, czyli list nadawany online i dostarczany adresatowi w wersji tradycyjnej. Platforma udostępnia ponadto usługi dla wystawców i odbiorców faktur – Neofakturę i Neorachunki. Obecnie trwają prace nad nowoczesnym systemem digitalizacji korespondencji tradycyjnej. Każdy użytkownik, który podpisze umowę z Pocztą Polską, będzie mógł otrzymywać na skrzynkę Envelo skany korespondencji przychodzącej. Więcej informacji na Envelo

Załączniki

 Poczta Polska_placówka.kpg.jpg

Poczta Polska_placówka.kpg.jpg

jpg 955,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.