Poczta Polska wygrała kontrakt na dwuletnią obsługę ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa rozstrzygnęła przetarg na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości ok. 18,5 mln zł. Oferta Poczty Polskiej okazała się najbardziej konkurencyjna – w obu częściach zamówienia uzyskała maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium ceny.

W drugiej części przetargu wystartował również jeden z konkurentów Poczty Polskiej, jednak jego oferta, oceniona została na 87,84 pkt na 100 możliwych. Oferta ta była droższa o blisko dwa miliony złotych. Na mocy nowego kontraktu Poczta Polska od stycznia 2015 r. będzie obsługiwała korespondencję Centrali oraz 330  Oddziałów Regionalnych, Biur Wsparcia Inwestycyjnego i Biur Powiatowych ARiMR.

- Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z Pocztą Polską. To dla nas powód do zadowolenia, ale też zobowiązanie, aby świadczyć coraz wyższy standard usług. Pracujemy na dobry biznesowy wynik, każdy kontrakt jest dla nas ważny - mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.

ARIMR to kolejny duży przetarg jaki wygrała w tym roku Poczta Polska. W ostatnich miesiącach spółka podpisała warty 35 mln zł trzyletni kontrakt z Grupą Kapitałową ENEA i umowę o wartości prawie 50 mln zł z firmą energetyczną PGE Obrót SA. W 2013 r. Poczta zdobyła prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł, a w pierwszej połowie tego roku ponad 500 przetargów, wartych w sumie ok. 360 mln zł.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.