Poczta Polska gwarantuje termin dostawy paczek i daje do nich bezpłatne ubezpieczenie

Poczta Polska wprowadza zmiany w ofercie paczkowej i kurierskiej. Gwarantowany termin doręczenia, bezpłatne ubezpieczenie oraz elektroniczny monitoring – to tylko niektóre z korzyści, jakie otrzyma Klient Poczty Polskiej korzystający z nowych produktów: Paczka EKSTRA24, PACZKA24 i PACZKA48. Od stycznia 2014 r. Spółka modyfikuje także ofertę kurierską, wprowadzając Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48.

Poczta Polska przebudowuje swoją ofertę paczkową. Poza gwarancją doręczenia klienci otrzymają elektroniczny monitoring oraz bezpłatną aplikację na smartfony do zamawiania kuriera i monitorowania stanu realizacji usługi. Poczta proponuje także możliwość internetowego odprawienia paczki dzięki aplikacji e-Nadawca tak, aby do minimum skrócić czas na załatwianie formalności w placówce pocztowej.

Klienci biznesowi otrzymują w nowej ofercie paczkowej ubezpieczenie przesyłek w cenie usługi. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opcji ubezpieczenia dla usług paczkowych już za 0,50 zł, a w przypadku przesyłek kurierskich ubezpieczenie do 1 tys. zł dostają gratis. Ubezpieczenie oferowane jest przez Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące do Grupy Poczty Polskiej.

Obecnie co piąta paczka w kraju nadawana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dzięki nowej ofercie chcemy ten udział znacząco zwiększyć – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing – W placówce pocztowej będziemy mieli do wyboru trzy rodzaje paczek z gwarantowanymi terminami doręczeń. Za pośrednictwem infolinii oraz strony www skorzystamy natomiast z usług kurierskich – dodaje Janusz Wojtas.

 

Nazwa usługi informuje o gwarantowanym terminie doręczenia

 

Paczka EKSTRA24:

  • gwarancja doręczenia już następnego dnia
  • standard usługi kurierskiej dostępny w placówce
  • możliwość wyboru przez nadawcę zarówno dnia, jak i godziny dostawy
  • aplikacja internetowa ułatwiająca przygotowanie przesyłki do nadania
  • monitoring online
  • usługi dodatkowe (m.in. pobranie, sprawdzenie zawartości, dokumenty zwrotne, doręczenie do rąk własnych)
  • ubezpieczenie już od 0,50 zł (dla klienta indywidualnego) – dla klienta biznesowego 1000 zł w cenie
  • dwie próby doręczenia w cenie usługi

 

PACZKA24 i PACZKA 48

  • gwarancja doręczenia:

                o  PACZKA24 - następnego dnia w strefie A, do drugiego dnia w strefie B,

                o  PACZKA48 - do drugiego dnia po dniu nadania,

  • aplikacja internetowa ułatwiająca przygotowanie przesyłki do nadania
  • monitoring online
  • usługi dodatkowe (m.in. pobranie, sprawdzenie zawartości dokumenty zwrotne, doręczenie do rąk własnych)
  • ubezpieczenie już od 0,50 zł (dla klienta indywidualnego) – dla klienta biznesowego 1000 zł w cenie

 

Strefa A – gwarancja doręczenia przesyłki PACZKA24 pod wskazany adres lub umożliwienie jej odbioru w wybranej placówce pocztowej, na obszarze administracyjnym miast wojewódzkich, powiatowych oraz na wybranych obszarach poniżej granic administracyjnych powiatów następnego dnia roboczego. Warunek – paczka nadana w dniu roboczym do godz. 15:00.

Strefa B – gwarancja doręczenia przesyłki PACZKA24 pod adres lub umożliwienie jej odbioru w wybranej placówce pocztowej nie później niż w drugim dniu roboczym.

 

Nowa odsłona w usługach kurierskich: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48

Poczta Polska w ciągu ostatniego roku dokonała istotnych zmian w swojej ofercie kurierskiej. Dzięki nim, Spółka notuje kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w tym obszarze. Wolumeny przesyłek kurierskich Pocztex za 9 miesięcy 2013 r. są wyższe o prawie 60 proc., niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Nowa oferta kurierska to m.in. wyższe wartości sumy ubezpieczenia przesyłek, zawarte w cenie usługi – nawet 5 tys. zł dla klientów biznesowych i ubezpieczenie do 1 tys. zł w cenie usługi dla klientów indywidualnych. Od stycznia Poczta Polska świadczyć będzie usługę kurierską w standardzie „od drzwi do drzwi” – każdą przesyłkę Pocztex kurier odbierze bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www) bez konieczności nadania przesyłki w placówce pocztowej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.