Poczta Polska gwarantuje termin dostawy paczek i daje do nich bezpłatne ubezpieczenie
Poczta Polska wprowadza zmiany w ofercie paczkowej i kurierskiej. Gwarantowany termin doręczenia, bezpłatne ubezpieczenie oraz elektroniczny monitoring – to tylko niektóre z korzyści, jakie otrzyma Klient Poczty Polskiej korzystający z nowych produktów: Paczka EKSTRA24, PACZKA24 i PACZKA48. Od stycznia 2014 r. Spółka modyfikuje także ofertę kurierską, wprowadzając Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48.
Poczta Polska przebudowuje swoją ofertę paczkową. Poza gwarancją doręczenia klienci otrzymają elektroniczny monitoring oraz bezpłatną aplikację na smartfony do zamawiania kuriera i monitorowania stanu realizacji usługi. Poczta proponuje także możliwość internetowego odprawienia paczki dzięki aplikacji e-Nadawca tak, aby do minimum skrócić czas na załatwianie formalności w placówce pocztowej.
Klienci biznesowi otrzymują w nowej ofercie paczkowej ubezpieczenie przesyłek w cenie usługi. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opcji ubezpieczenia dla usług paczkowych już za 0,50 zł, a w przypadku przesyłek kurierskich ubezpieczenie do 1 tys. zł dostają gratis. Ubezpieczenie oferowane jest przez Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące do Grupy Poczty Polskiej.
– Obecnie co piąta paczka w kraju nadawana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dzięki nowej ofercie chcemy ten udział znacząco zwiększyć – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing – W placówce pocztowej będziemy mieli do wyboru trzy rodzaje paczek z gwarantowanymi terminami doręczeń. Za pośrednictwem infolinii oraz strony www skorzystamy natomiast z usług kurierskich – dodaje Janusz Wojtas.
Nazwa usługi informuje o gwarantowanym terminie doręczenia
Paczka EKSTRA24:
- gwarancja doręczenia już następnego dnia
- standard usługi kurierskiej dostępny w placówce
- możliwość wyboru przez nadawcę zarówno dnia, jak i godziny dostawy
- aplikacja internetowa ułatwiająca przygotowanie przesyłki do nadania
- monitoring online
- usługi dodatkowe (m.in. pobranie, sprawdzenie zawartości, dokumenty zwrotne, doręczenie do rąk własnych)
- ubezpieczenie już od 0,50 zł (dla klienta indywidualnego) – dla klienta biznesowego 1000 zł w cenie
- dwie próby doręczenia w cenie usługi
PACZKA24 i PACZKA 48
- gwarancja doręczenia:
o PACZKA24 - następnego dnia w strefie A, do drugiego dnia w strefie B,
o PACZKA48 - do drugiego dnia po dniu nadania,
- aplikacja internetowa ułatwiająca przygotowanie przesyłki do nadania
- monitoring online
- usługi dodatkowe (m.in. pobranie, sprawdzenie zawartości dokumenty zwrotne, doręczenie do rąk własnych)
- ubezpieczenie już od 0,50 zł (dla klienta indywidualnego) – dla klienta biznesowego 1000 zł w cenie
Strefa A – gwarancja doręczenia przesyłki PACZKA24 pod wskazany adres lub umożliwienie jej odbioru w wybranej placówce pocztowej, na obszarze administracyjnym miast wojewódzkich, powiatowych oraz na wybranych obszarach poniżej granic administracyjnych powiatów następnego dnia roboczego. Warunek – paczka nadana w dniu roboczym do godz. 15:00.
Strefa B – gwarancja doręczenia przesyłki PACZKA24 pod adres lub umożliwienie jej odbioru w wybranej placówce pocztowej nie później niż w drugim dniu roboczym.
Nowa odsłona w usługach kurierskich: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48
Poczta Polska w ciągu ostatniego roku dokonała istotnych zmian w swojej ofercie kurierskiej. Dzięki nim, Spółka notuje kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w tym obszarze. Wolumeny przesyłek kurierskich Pocztex za 9 miesięcy 2013 r. są wyższe o prawie 60 proc., niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Nowa oferta kurierska to m.in. wyższe wartości sumy ubezpieczenia przesyłek, zawarte w cenie usługi – nawet 5 tys. zł dla klientów biznesowych i ubezpieczenie do 1 tys. zł w cenie usługi dla klientów indywidualnych. Od stycznia Poczta Polska świadczyć będzie usługę kurierską w standardzie „od drzwi do drzwi” – każdą przesyłkę Pocztex kurier odbierze bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www) bez konieczności nadania przesyłki w placówce pocztowej.