„Zdaniem Klienta” – nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

„Zdaniem Klienta” – nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

Chcesz przesłać towar, ale masz kłopot z wyborem najlepszego wariantu? Nie wiesz, gdzie odebrać paczkę, list polecony lub awizo? – zadzwoń albo napisz do „Zdaniem Klienta”. To nowa platforma dialogu Poczty Polskiej z Klientami. Poprawa jakości usług w oparciu o opinie konsumentów jest celem strategicznym firmy.

Zapraszamy wszystkich Klientów, którzy chcą podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub zadać pytanie dotyczące usług pocztowych. Wystarczy zadzwonić na naszą Infolinię: 801 333 444 i wybrać opcję nr 5. Można też wysłać e-mail na adres: zdaniem.klienta@poczta-polska.pl

 – „Zdaniem Klienta” to kolejny projekt realizowany w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu  – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations. – Chcemy poznać opinie Klientów, wymieniać się pomysłami, a przede wszystkim ułatwić korzystanie z usług pocztowych – dodaje Jolanta Grzechca-Meissner