By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września Poczta Polska sukcesywnie uruchamia zastępcze punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. O miejscach działania tych punktów informujemy na bieżąco za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl oraz w mediach społecznościowych.
Kolejne lokalizacje mobilnych punktów pocztowych:
Stacjonarna Obsługa Klientów będzie odbywać się w godz. 9:00 – 15:00. Poczta Mobilna będzie czynna dłużej w zależności od bieżącego zapotrzebowania mieszkańców.
W mobilnych puntach pocztowych można będzie dokonywać przede wszystkim płatności i wypłat gotówki oraz zrealizować podstawowe usługi jak nadanie listu czy paczki pocztowej. W zależności od zapotrzebowania Klientów rozszerzany będzie katalog świadczonych usług. Dodatkowo w tych punktach będą wypłacane także świadczenia emerytalno-rentowe.
Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, uruchamiamy także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników Spółki. W porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiadamy na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.