Poczta Polska, w trosce o wygodę i komfort klientów, udostępniła mieszkańcom Białej Podlaskiej nową lokalizację Filii Urzędu Pocztowego. Nowoczesna placówka zlokalizowana jest na nowym, rozwijającym się osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czesława Wroczyńskiego 11.
Filia Urzędu Pocztowego w Białej Podlaskiej została przeniesiona z ul. Łomaskiej 43 D. Decyzja dotycząca zmiany lokalizacji wynikała zarówno z aspektów biznesowych, jak i podniesienia komfortu obsługi klientów oraz warunków pracy pracowników Poczty Polskiej.
Nowa lokalizacja zapewnia klientom większą salę obsługi, dodatkowe okienko obsługi oraz bogaty asortyment towarów handlowych. Placówka została dostosowana również do obsługi osób z niepełnosprawnościami, z wejściem równym z poziomem chodnika oraz obniżonym stanowiskiem obsługi. Dla wygody klientów w pobliżu placówki znajdują się również ogólnodostępne parkingi.
– Wygoda klientów i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży to priorytety, które wyznaczają kierunki zmian w sieci Poczty Polskiej. W placówkach na terenie rozwijających się osiedli klienci szybko i blisko mogą skorzystać z szerokiego wachlarza naszych usług. Jestem przekonany, że nowo otwierana placówka zaspokoi zapotrzebowanie mieszkańców Białej Podlaskiej na różnorodne usługi, nie tylko pocztowe, ale także bankowe i ubezpieczeniowe, które mamy w swojej ofercie – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza usług oferowanych zarówno przez Pocztę Polską, jak i podmioty z grupy kapitałowej Spółki.
Placówka jest czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00-16.00, zaś w piątki w godz. 14.00 - 20.00. Klienci mogą m.in.: wysłać kartki, listy, paczki czy skorzystać z usług finansowych – realizując wpłaty i wypłaty. Goście placówki mają także dostęp do oferty Banku Pocztowego. W strefie handlu klienci mogą zakupić cieszące się popularnością i przydatne produkty, takie jak: kartki, karnety, koperty, opakowania, prasę, książki, artykuły biurowe, a także upominki czy słodycze.
– Dzięki zmianie lokalizacji placówki pocztowej wprowadziliśmy dodatkowe udogodnienia dla osób korzystających z naszej oferty. Nasi klienci będą korzystać z większej sali obsługi oraz udogodnień dla osób niepełnosprawnych. W najbliższym czasie planujemy również wydłużenie czasu pracy placówki – podkreśla Artur Janczarek, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Lublinie.
Obecnie na terenie Białej Podlaskiej klienci mają do dyspozycji 7 placówek pocztowych, a na obszarze województwa lubelskiego jest ich ponad 400.