Poczta Polska: modernizacja placówki pocztowej w Opolu

Mieszkańcy Opola mogą korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w zmodernizowanej placówce pocztowej. Nowoczesny wystrój, klimatyzowana sala obsługi ze strefą handlową, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – to tylko niektóre atuty zmodernizowanego Urzędu Pocztowego Opole 7 przy ul. Stanisława Spychalskiego 4D/15.

Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Pomimo stanu epidemii Spółka realizuje zobowiązania wobec klientów w zakresie dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z pełnej oferty produktów i usług.

Zmodernizowana placówka w Opolu została zaprojektowana w nowej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji trzy wygodne stanowiska obsługi, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową.  Placówka jest dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych.

– Oddajemy do dyspozycji wyremontowaną placówkę w opolskiej dzielnicy Zaodrze, z optymalną liczbą okienek do obsługi klientów. Cieszę się, że klienci będą korzystać również z komfortowej, klimatyzowanej sali obsługi z lepszym dostępem do towarów handlowych. Mam nadzieję, że docenią nową i przyjazną aranżację – podkreśla Elżbieta Lipińska, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Opolu.

Obsługa klientów odbywa się w poniedziałki w godz. 8.00-20.00, a od wtorku do piątku w godz. 8.00-18.00. W placówce pocztowej można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych (wpłaty, wypłaty), czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. 

Na terenie miasta Opola funkcjonuje 21 placówek pocztowych, zaś w całym Regionie Sieci na terenie województwa opolskiego klienci mają do dyspozycji 220 placówek pocztowych, w tym 44 urzędy, 72 filie i 104 agencje pocztowe.