Poczta Polska partnerem logistycznym w programie Empik Premium

Poczta Polska została partnerem logistycznym w programie Empik Premium. W ramach miesięcznej opłaty w wysokości od 6,67 zł do 9,99 zł klienci Empiku mają możliwość skorzystania z darmowego odbioru przesyłek w sieci Odbiór w Punkcie. Wysokość opłaty jest uzależniona od  wariantu abonamentu.

Partnerstwo Poczty Polskiej w Programie Empik Premium wpisuje się w strategiczne działania spółki, których celem jest zwiększenie udziału w dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. To także szansa na popularyzację i pozyskanie nowych klientów dla budowanej przez Pocztę Polską największej w kraju sieci click&collect.

Empik to jeden z największych klientów Poczty Polskiej. Cieszę się, że kolejny partner biznesowy docenił budowaną przez nas usługę Odbiór w Punkcie, dzięki której zamawiający sami decydują kiedy i gdzie zgłoszą się po swoje zakupy. W pierwszym półroczu 2019 Poczta Polska odnotowała ponad dwukrotny wzrost liczby przesyłek trafiających do punktów odbioru w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to, że co czwarta nadana paczka została odebrana w sieci  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Obecnie w ramach Odbioru w Punkcie przesyłkę z Empiku można odebrać w palcówkach pocztowych i stacjach PKN Orlen. Do głównych zalet tej opcji zakupów internetowych można zaliczyć bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) oraz elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru  przesyłki w późnych godzinach wieczornych, a także w weekendy).

Empik w ramach Premium programu oferuje m.in.:

Szczegóły oraz regulamin programu dostępne są tutaj.