Poczta Polska ze specjalną świąteczną ofertą w placówkach i eSklepie

Gry, zabawki, książki, portfele, świąteczne słodycze – to tylko część produktów z szerokiej świątecznej oferty Poczty Polskiej. Na stronie eSklepu oraz w pocztowych placówkach można także kupić kartony, papier do pakowania, torebki i pudełka prezentowe.

Poczta Polska konsekwentnie realizuje swoją politykę handlową wzbogacając ofertę w placówkach pocztowych o towary sezonowe i rozszerzając asortyment dla sklepów eCommerce w swoim eSklepie: esklep.poczta-polska.pl

Przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia Poczta Polska przygotowała w swoich placówkach bogatą ofertę produktów w różnych grupach asortymentowych, dedykowanych zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Oferowane produkty mogą być doskonałym prezentem mikołajkowym lub świątecznym. Upominki można zapakować w kolorowy papier świąteczny lub torebki i pudełka prezentowe, które firma oferuje w różnych rozmiarach i kolorystyce. Wśród gadżetów świątecznych znajdują się lampki choinkowe, łańcuchy i latarenki LED, różnego rodzaju ozdoby świąteczne, świece oraz obrusy i serwetki z dekoracjami bożonarodzeniowymi.

Dla dzieci przygotowano duży wybór gier i zabawek oraz pięknie ilustrowanych książek. Oferta bożonarodzeniowa to również czekoladki i cukierki w opakowaniach z motywami świątecznymi, a także figurki (aniołki i mikołaje) czekoladowe. Znakomitym upominkiem dla dorosłych mogą być portfele oraz książki o różnorodnej tematyce. W sprzedaży dostępna jest również szeroka gama kartek i karnetów świątecznych, które podtrzymują tradycję wysyłania świątecznych życzeń bliskim.

Okres przedświąteczny to wyzwanie dla branży eCommerce. Poczta oferuje w swoim eSklepie wszystko, co może się przydać do pakowania przesyłek, opakowania o różnorodnych, także nietypowych kształtach i w wielu rozmiarach. W ofercie są także koperty, kartony i taśmy ze świątecznymi motywami.

Od połowy listopada obserwujemy znaczący wzrost sprzedaży kartonów. W porównaniu do danych z ubiegłego roku, dynamika wzrostu wyniosła w listopadzie 130%. Dużym zainteresowaniem cieszą się także inne produkty przeznaczone do pakowania. W listopadzie sprzedaż jest większa od średniej miesięcznej z tego roku o 47%. Natomiast w Black Friday w promocji mieliśmy koperty bąbelkowe i tego dnia zanotowaliśmy prawie o 40% większy obrót w tej kategorii asortymentowej – mówi Artur Więckowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.

Z najnowszą ofertą bożonarodzeniową można zapoznać się na stronie: esklep.poczta-polska.pl. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował aż 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017. eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na wybrane towary, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach.