Polecony eCommerce notuje 150% wzrost sprzedaży

Polecony eCommerce oferowany przez Pocztę Polską zanotował w 2017 r. prawie 150% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2016 r. Blisko 80% klientów korzystających z oferty wybiera Pakiety Standard z terminem doręczenia do 3 dni roboczych po dniu nadania. W 2017 r. z tej atrakcyjnej oferty skorzystało ponad 1,5 tys. nowych klientów. Oferta ta od momentu wprowadzenia, tj. od września 2015 r., cieszy się dużym zainteresowaniem i wciąż utrzymuje trend wzrostowy. Korzystają z niej najchętniej użytkownicy popularnych portali aukcyjnych i małe sklepy internetowe.

Polecony eCommerce to oferta przygotowana specjalnie dla sprzedawców internetowych. Jak pokazują badania, koszt przesyłki jest nadal jednym z kluczowych czynników skorzystania z oferty wybranego sklepu przez kupujących. Poczta Polska oferuje możliwość zakupu przesyłek w pakiecie. Klienci zyskują niższe ceny jednostkowe a kupujący mniejsze koszty, jakie muszą ponieść za przesyłkę. Usługa odpowiada na potrzeby Klientów eCommerce w zakresie dostawy drobnych przedmiotów – kosmetyków, zabawek, książek lub odzieży.

Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony paczkamini.poczta-polska.pl. Pakiety, wraz z opakowaniem firmowym, zostaną nadane do adresata w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.

W ramach oferty Polecony eCommerce kupujący w cenie pakietu zyskuje:

Przy nadawaniu przesyłek w placówce pocztowej klienci mogą dodatkowo skorzystać z ubezpieczenia przesyłki do wartości 500 zł oraz nadać przesyłkę o masie większej niż 1 kg, jednak nie może być ona cięższa niż 2 kg.

Poczta Polska oferuje 8 rodzajów pakietów:

Oferta obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania zapasów, z możliwością wykorzystania zakupionych Pakietów Poleconych eCommerce do 31.03.2019 r. Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są tutaj