Allegro i Poczta Polska: wielka akcja darmowych dostaw


W marcu i kwietniu oferty z kategorii Dom i ogród oraz Moda będą dostarczane bezpłatnie do ponad 7000 punktów odbioru - placówek pocztowych, stacji Orlen, kiosków RUCHu oraz sklepów Żabka. Koszty przesyłek pokryje Allegro. 


To pierwsza w tym roku akcja darmowych dostaw przeprowadzana przez Allegro na tak dużą skalę i oparta o największa w Polsce sieć punktów odbioru przesyłek. 

- Wygodna dostawa to nieodłączny element zakupów przez Internet. Wiemy z badań, że Polacy lubią tanie przesyłki docierające możliwie blisko ich miejsca zamieszkania. Dostępność i popularność punktów odbioru w Polsce rośnie bardzo dynamicznie - stanowią one atrakcyjną cenowo i wygodną alternatywę do dostawy kurierem. Partnerstwo z Pocztą Polską daje nam dostęp do największej sieci tego typu w Polsce i będziemy tę współpracę w przyszłości rozwijać - mówi Grzegorz Czapski, Członek Zespołu Zarządzającego, Dyrektor ds. Rozwoju Allegro - Jednocześnie chcemy tą kolejną akcją darmowych dostaw wesprzeć sprzedaż naszych partnerów handlujących na platformie, w szczególności polskich firmy z segmentu MŚP mierzących się w ostatnim czasie z agresywną chińską konkurencją - dodaje Grzegorz Czapski. 

Dokonując zakupu w Internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w PUNKCIE” lub “Paczka w RUCHu” klienci będą mogli odebrać przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Gdy przesyłka trafi do punktu, kupujący otrzyma powiadomienie SMS-em z numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia placówki czy punktu partnerskiego. Usługa doręczenia do punktu odbioru jest istotnie tańsza niż doręczenie przesyłki do domu.  

- Poczta Polska dzięki współpracy z PKN ORLEN, Żabką Polska oraz RUCH S.A. umożliwia odbiór zakupów internetowych podczas codziennych czynności takich jak tankowanie paliwa czy zakupy spożywcze. Cieszymy się, że potencjał tego rozwiązania doceniło również Allegro, dla którego klientów jesteśmy ważnym i czesto wybieranym dostawcą i wspólnie możemy zaoferować milionom kupujących na platformie wygodną formę dostawy zamówień – mówi Grzegorz Kurdziel, Członek Zarządu w Poczcie Polskiej S.A. - Konsekwentnie pracujemy nad tym by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. „Odbiór w PUNKCIE” to jeden ze sposobów na poprawę komfortu korzystania z usług Poczty Polskiej przez naszych klientów. Wkrótce we wszystkich miastach w całym kraju zapewnimy, że zaledwie w kilka minut nasz klient dotrze do jednego z tysięcy naszych punktów. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów -  dodaje Grzegorz Kurdziel.  

Akcja w kategorii Moda, Odzież dziecięca i Obuwie rusza w piątek 2 marca i potrwa do niedzieli 4 marca. Następnie będzie powtarzana w kolejne weekendy marca aż do 2 kwietnia. Darmowa dostawa obejmie przedmioty o cenie od 40 złotych.  

W kategorii Dom i Ogród, Zabawki dziecięce i Rowery promocja zaczyna się 6 marca i potrwa 2 tygodnie do 18 marca. Następnie po dwutygodniowej przerwie akcja powróci 2 kwietnia na kolejne 3 tygodnie. Darmową dostawą objęte będą przedmioty o wartości od 50 zł. 

Wszystkie oferty objęte akcją darmowej dostawy będą specjalnie oznaczone za pomocą okolicznościowej ikonki.

Więcej szczegółów można znaleźć pod adresem: www.darmowadostawa.allegro.pl


O Allegro:

Allegro to dla ponad 20 milionów klientów niskie ceny, najszerszy wybór produktów i pełne bezpieczeństwo transakcji. Blisko 90 procent transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tysięcy małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów. Allegro jest obecnie jedną z  najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w kraju i jednocześnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Według niezależnych badań jest też od lat najsilniejszą marką handlową w Polsce, co potwierdza m.in ranking Superbrands.

O Poczcie Polskiej:

Poczta Polska to jeden z liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich oraz logistycznych w Polsce. W 2017 roku dostarczyła ok. 120 mln paczek i przesyłek eCommerce. Poczta stale dostosowuje swoje usługi do dynamicznie rozwijającego się rynku. W ciągu dwóch lat zbudowała największą w Polsce sieć punktów odbioru paczek. Obecnie znajduje się w niej ponad 7 tys. placówek i punktów handlowych. Poczta stawia na nowoczesne rozwiązania, w 2017 roku zakończył się proces wyposażania wszystkich kurierów w terminale płatnicze. Ponadto Poczta ma ok. 22 tys. tabletów i kilka tysięcy padów w placówkach pocztowych,  przeznaczonych do potwierdzania odbioru przesyłek awizowanych w ponad 7 tys. lokalizacjach. Poczta obecna jest w każdej polskiej gminie (ok. 7 500 placówek). W ciągu ostatnich dwóch lat Poczta otworzyła ponad 280 nowych punktów w całej Polsce. W tym roku planuje uruchomić kolejne.