Poczta Polska otwiera nową placówkę w Rymanowie Zdroju

Nowoczesna aranżacja, wygodny dojazd, ułatwienia dla osób niepełnosprawnych –  takimi cechami wyróżnia się nowa placówka Poczty Polskiej, która 5 lutego br. zostanie uroczyście otwarta w Rymanowie Zdroju. Z usług Poczty można skorzystać przy okazji robienia zakupów w Galerii Zdrój znajdującej się przy ul. Zdrojowej 40.

 W nowej placówce, czynnej od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 16.00, będzie można skorzystać zarówno z usług pocztowych, bankowych, jak też ubezpieczeniowych.  

– Uruchamianie kolejnych placówek, takich jak ta w Rymanowie Zdroju, wpisuje się w strategię Poczty Polskiej, która konsekwentnie dąży do tego, by odpowiadać na zapotrzebowanie klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat Poczta otworzyła ponad dwieście nowych placówek w całej Polsce – powiedział Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Placówki otwierane w centrach i galeriach handlowych mają spełnić oczekiwania Polaków, którzy robiąc zakupy, mogą skorzystać z usług Poczty Polskiej. W sumie placówek w takich miejscach jest ponad 180, znajdują się zarówno w  miastach wojewódzkich (np. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Krakowie), jak też w mniejszych miejscowościach, takich jak Węgrów, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry, Sochaczew czy Mielec.

Każda decyzja o uruchomieniu placówki pocztowej poprzedzona jest szczegółowymi analizami, pod uwagę bierze się nie tylko udogodnienia dla społeczeństwa, ale również możliwości biznesowe. Spółka, podobnie jak inne podmioty sieciowe stara się lokować swoje punkty sprzedaży w miejscach biznesowo atrakcyjnych. To równie istotne, jak spełnianie obowiązków ustawowych dotyczących gęstości sieci placówek i zapewnienia obywatelom dostępności do bezpiecznych, tanich, profesjonalnych  usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych w mniejszych miejscowościach i na wsiach.

Poczta Polska obecna jest w każdej polskiej gminie, a w skali kraju dysponuje największą siecią sprzedaży liczącą ok. 7 500 placówek. Dzięki swojej rozbudowanej infrastrukturze jest naturalnym partnerem np. dla ZUS czy KRUS do wdrażania rozmaitych programów społecznych. Misją Poczty jest, aby placówki stały się lokalnymi centrami usług komunikacyjnych, biznesowych, cyfrowych oraz usług świadczonych przez państwo.