Klienci

Poczta Polska: liczba paczek wzrosła o ponad 14 proc.

W drugim kwartale 2014 r. Polacy wysłali o 14,24 proc. paczek więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej – pokazuje Barometr Paczkowy Poczty Polskiej. Barometr obejmuje wszystkie paczki wysłane przez Polaków za pośrednictwem Poczty Polskiej, za tym wynikiem stoi jednak przede wszystkim wzrost popularności zakupów internetowych. ...

Czytaj więcej

Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. ...

Czytaj więcej

E-commerce: Poczta Polska i Vobis zaczynają współpracę

Klienci sklepu Vobis.pl dzięki współpracy z Pocztą Polską otrzymali możliwość wysyłki zakupionych towarów szybkimi, wygodnymi przesyłkami Pocztex Kurier48 z gwarantowanym terminem doręczenia. Do końca wakacji przy zakupach powyżej 99 zł dostawa towarów przez Pocztę Polską jest bezpłatna. ...

Czytaj więcej

PGE ponownie klientem Grupy Poczty Polskiej. Nowoczesna usługa dla energetyków

Grupa Poczty Polskiej podpisała dwuletni kontrakt z największą polską spółką energetyczną, PGE Obrót SA. Wartość umowy to prawie 50 mln zł. Grupa Poczty pokonała rywali oferując nowoczesną i kompleksową usługę hybrydową polegającą na wydruku, kopertowaniu, dostarczaniu oraz zarządzaniu zwrotami korespondencji, w oparciu o platformę Envelo. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska wprowadza serwis www dla elektronicznego handlu

Poczta Polska otwiera dzisiaj serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo– ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji. ...

Czytaj więcej