Nowe usługi i produkty

Poczta Polska z nową usługą paczkową

Poczta Polska wprowadziła nową usługę paczkową dla eCommerce i klientów indywidualnych. Wzbogacona o dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w najszerszej w Polsce sieci click&collect.

Czytaj więcej

Płatność smartfonem w placówkach Poczty Polskiej

Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska wśród kluczowych firm budujących jedwabny szlak 2.0

Rozwój transgranicznego handlu internetowego pomiędzy Azją i Europą to ogromna szansa rozwoju operatorów pocztowych działających w tym regionie. Poczta Polska wykorzystując położenie naszego kraju na trasie nowego jedwabnego szlaku, może stać się kluczowym elementem nowego ładu kształtującego się na światowym rynku logistycznym.

Czytaj więcej

Poczta Polska rozmawia z Ministrem Cyfryzacji o digitalizacji usług państwa i jednym okienku

Możliwości uczestnictwa Poczty Polskiej w procesie cyfryzacji państwa, a także tematy dotyczące tzw. „jednego okienka” (rozwiązanie przez które obywatel może załatwić wszystkie sprawy administracyjne z wykorzystaniem usług cyfrowych) – to tylko niektóre tematy poruszone w czasie ubiegłotygodniowego spotkania Zarządu Poczty Polskiej z Ministrem Cyfryzacji – Panią Anną Streżyńską...

Czytaj więcej