Nowe usługi i produkty

Poczta Polska z nowym portalem do komunikacji marketingowej

Poczta Polska uruchomiła portal Centrum Direct Mail oferujący kompleksową obsługę i fachową wiedzę w zakresie marketingu bezpośredniego. Dla firm, które chcą dotrzeć ze swoimi przekazem reklamowym do klientów w formie rzeczywistych przesyłek przydatna będzie strona directmail.poczta-polska.pl. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska z nową kampanią na święta

Poczta Polska rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Kampania wystartuje 10 listopada 2015 i potrwa do końca tego roku. Medium kampanii jest Internet. Oś działań stanowi aktywność na głównych portalach informacyjnych i aukcyjnych. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska uruchamia eSklep dla branży e-commerce

Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów. Poczta Polska w ramach promocji doręczy wszystkie zamówienia gratis do klienta. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska: wkrótce neoznaczek rejestrowany

Poczta Polska niebawem wprowadzi na rynek neoznaczek rejestrowany - zapowiedział Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, oparatora marki Envelo podczas konferencji Rynek Usług Pocztowych w Warszawie. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści. ...

Czytaj więcej