E-commerce

Poczta Polska: e-commerce już wkrótce będzie tradycyjnym biznesem

–  E-commerce nigdy nie wyprze tradycyjnego biznesu, bo wkrótce to e-commerce będzie tradycyjnym biznesem. Chcemy być blisko klientów oferując im cały łańcuch wartości Grupy Poczty Polskiej – powiedział Janusz Wojtas członek Zarządu Poczty Polskiej podczas debaty na temat handlu w internecie zorganizowanej pod patronatem agencji prasowej ISB News. ...

Czytaj więcej

Envelo startuje z kampanią marketingową

Envelo, marka stworzona przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, oferuje e-usługi pocztowe online. Właśnie startuje z kampanią reklamową w telewizji. W spotach będzie promować aplikację mobilną oraz neokartkę. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska rozwija się wraz z e-commerce

Poczta Polska stawia na obsługę sklepów internetowych i przygotowuje nowe, kompleksowe rozwiązanie dla e-commerce. W 2013 r. przesyłki nadawane przez sklepy internetowe odpowiadały prawie za 25% rynku paczkowo-kurierskiego w Polsce, a z tej puli Poczta Polska obsłużyła ok. 31% przesyłek. ...

Czytaj więcej