E-commerce

‘Pocztowe Wybrzeże’ kusi atrakcjami

Bezpłatne WiFi, komfortowa strefa leżaków i parasoli czy plażowe przedszkole – to tylko niektóre z atrakcji czekających na turystów odwiedzających ‘Pocztowe Wybrzeże’ w Sopocie. W jednym z najpopularniejszych letnich kurortów w Polsce ruszyła wakacyjna akcja, której partnerami są: Poczta Polska, Bank Pocztowy i Envelo. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska: wkrótce neoznaczek rejestrowany

Poczta Polska niebawem wprowadzi na rynek neoznaczek rejestrowany - zapowiedział Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, oparatora marki Envelo podczas konferencji Rynek Usług Pocztowych w Warszawie. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska: liczba paczek wzrosła o ponad 14 proc.

W drugim kwartale 2014 r. Polacy wysłali o 14,24 proc. paczek więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej – pokazuje Barometr Paczkowy Poczty Polskiej. Barometr obejmuje wszystkie paczki wysłane przez Polaków za pośrednictwem Poczty Polskiej, za tym wynikiem stoi jednak przede wszystkim wzrost popularności zakupów internetowych. ...

Czytaj więcej