Paczki i listy

Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska: liczba paczek wzrosła o ponad 14 proc.

W drugim kwartale 2014 r. Polacy wysłali o 14,24 proc. paczek więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej – pokazuje Barometr Paczkowy Poczty Polskiej. Barometr obejmuje wszystkie paczki wysłane przez Polaków za pośrednictwem Poczty Polskiej, za tym wynikiem stoi jednak przede wszystkim wzrost popularności zakupów internetowych. ...

Czytaj więcej

Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. ...

Czytaj więcej

E-commerce: Poczta Polska i Vobis zaczynają współpracę

Klienci sklepu Vobis.pl dzięki współpracy z Pocztą Polską otrzymali możliwość wysyłki zakupionych towarów szybkimi, wygodnymi przesyłkami Pocztex Kurier48 z gwarantowanym terminem doręczenia. Do końca wakacji przy zakupach powyżej 99 zł dostawa towarów przez Pocztę Polską jest bezpłatna. ...

Czytaj więcej

Poczta Polska: e-commerce już wkrótce będzie tradycyjnym biznesem

–  E-commerce nigdy nie wyprze tradycyjnego biznesu, bo wkrótce to e-commerce będzie tradycyjnym biznesem. Chcemy być blisko klientów oferując im cały łańcuch wartości Grupy Poczty Polskiej – powiedział Janusz Wojtas członek Zarządu Poczty Polskiej podczas debaty na temat handlu w internecie zorganizowanej pod patronatem agencji prasowej ISB News. ...

Czytaj więcej