Bezpłatny Internet WiFi w urzędach Poczty Polskiej województwa pomorskiego

Bezpłatny Internet WiFi w urzędach Poczty Polskiej województwa pomorskiego

Klienci Poczty Polskiej i mieszkańcy Pelplina mogą korzystać z darmowego Internetu WiFi. W 55 placówkach pocztowych na terenie województwa pomorskiego, w tym w popularnych nadmorskich miejscowościach turystycznych, jest już dostępny darmowy Internet. Narodowy Operator Pocztowy chce w ten sposób pomóc w cyfryzacji społeczeństwa, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony technicznie lub ekonomicznie. 

 – Poczta Polska oprócz najwyższej jakości usług pocztowych, kurierskich, logistycznych i finansowo-ubezpieczeniowych, posiada również wszelkie narzędzia, aby realizować zadania na rzecz państwa w zakresie e-administracji. Udostępnienie darmowego Internetu WiFi w 850 placówkach pocztowych, a docelowo we wszystkich lokalizacjach, to kolejny dowód na to, że Poczta Polska zmienia się na naszych oczach - od tradycyjnego operatora pocztowego do firmy oferującej bezpieczne, powszechne i nieodpłatne rozwiązania cyfrowe na terenie całego kraju – powiedział Kazimierz Smoliński, sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i budownictwa.

 Poczta Polska z powodzeniem zrealizowała pierwszy etap projektu darmowego dostępu do sieci WiFi, zapewniając bezterminowy dostęp do bezprzewodowego Internetu w ponad 850 placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Aby korzystać z darmowego połączenia, wystarczy wybrać na ekranie urządzenia mobilnego siec o nazwie „Poczta Polska”, bez konieczności wpisywania dodatkowych haseł. Klienci korzystający w ten sposób  z sieci, będą także proszeni o wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam.

 - Przekazanie klientom sieci hot spotów z darmowym dostępem do Internetu to ważny element procesu cyfryzacji Poczty Polskiej. To również nowy, istotny kanał promocji usług pocztowych, który pozwala na dotarcie z komunikatem bezpośrednio do jego odbiorcy. W przyszłości planujemy rozbudować projekt WiFi
o dodatkowe funkcjonalności takie jak ankieta czy zbieranie informacji o preferencjach klientów i danych statystycznych. Pozwoli to nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i zaoferować usługi adekwatne do ich oczekiwań
– podkreśla Paweł Skoworotko, członek zarządu Poczty Polskiej.

 Poczta Polska we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji przygotowuje rozwiązania, które ułatwią obywatelom korzystanie z usług świadczonych przez państwo. Sercem tego systemu ma być portal obywatel.gov.pl.